Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

17 dec. 2013

Cel mai simplu mod de a face o animatie Gif. Cum faci o animatie Gif.?

  Mi-am tot zis că am să scriu despre cel mai util program de editat, manipulat, combinat şi creat imagini Gif, spun cel mai util nu că ar fii mai bun decât altele ca: Photoshop, acesta fiind însă dificil de utilizat, și  de asemenea, foarte scump (pentru necunoscători greu de obţinut gratuit).
  Folosesc PhotoScape pentru că face o treabă foarte bună, are o interfaţă extrem de simplă şi este şi gratuit iar rezultatul este uneori surprinzător. Eu folosesc acest program, pentru obţinerea imaginilor de pe acest blog, deşi aş putea folosi oricare alt program.
   M-am decis să scriu o serie de articole dedicate lui PhotoScape, pentru că merită. În acest articol vă voi arăta cât de uşor e să creaţi o imagine Gâf cu acest program...
  Pentru început Downlodați PhotoScape Apăsând pe butonul Descarca creat cu ajutorul acestuia
http://adf.ly/apUxr
 Urmăriţi Acest VIDEO

1 comentarii:

  1. Eu nu pot sa imi schimb parola ca sa acceseze contul pentru ca imi trimite codul de verificare pe un nr de telefon pe care nu îl mai am si este si indisponibil.Nu stiu cum sa imi recuperez contul?

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!