Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

23 ian. 2014

Tutorial complet creare, utilizare si desing blog/site Wordpress

Tutorial creare blog/site Wordpress
Scriu acest articol la îndrumarea unui abonat al canalului YouTube Radio Intim, canal unde incarc majoritatea videotutorialelor prezente în articolele de pe acest blog, abonat care mă ruga printre altele să fac, dacă pot un Videotutorial complet despre cum îţi poţi crea un blog gratuit.

  La început m-am gândit să îi dau link-ul către un articol scris de mine pe alt blog, il puteţi citi apăsând Aici. Apoi m-am gândit să scriu un alt articol mai complex, dar după ce l-am terminat de scris, mi-am dat seama că era mult prea mare (peste 14 pagini Word scrise şi dacă publicam un astfel de articol cu pozele explicative aferente speriam cititorul). Apoi m-am gândit că ar fi o idee să fac un videotutorial şi am început să filmez m-am oprit din vorbit când cronometrul softului de captură indica o oră şi 12 minute şi eu încă mai aveam de spus multe, aşa că m-am oprit (era deja un film de lung metraj), am comprimat şi editat informaţia video şi a rezultat un videoclip de 27 de min. şi ideea de a creea o pagină care să trateze acest subiect a blog/site-ului, pagina în care voi scrie articole care să îi ajute pe aceea dintre dvs. care sunt la început de drum.
  Vă învit să urmăriţi primul Videotutorial în care veţi învăţa să creaţi şi să îmbunătăţiţi aspectul unui blog Wordpress. 
  Pentru a putea urma paşi prezentaţi vă recomand să începeţi prin a accesa pagina oficială Wordpress, daţi click Aici şi completaţi formularul de creare a blog-ului.
  Dacă după vizionarea clipului mai aveţi întrebări şi nelămuriri vă aştept în rubrica de comentarii, Cu ajutorul dvs. pot scrie articole de calitate, la obiect şi de interes.

  S-ar putea sa te intereseze si  ,,Cum adaugi butonul facebook like pe blog site''
Atentie videotutorialul este explicat pentru platforma Blogger, pentru Woardpress, sunt aceiasi pasi pana la punctul in care copiati codul IFRAME acesta trebuie lipit (Paste) In Aspect - Widget-uri - cautati si trageti in Sidebar Widget-ul Text si aici lipiti codul IFRAME.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!